Motala Seglargymnasium

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Motala Seglargymnasium - 25 november 2008 14:51

Hej


Nu har det hänt igen! Ni alla vet vad jag pratar om och därför utnämner jag änengång Hampus till veckans kanon kille för sin otroliga kämpa glöd på tisdagsmorgonen.

 Imorgon drar vi 2or igång med teorin och precis som rubriken säger gäller det att kunna sin meterologi, jag har hört att det ryktats om ett oförberett prov och detta kommer från ytterst säkra källor.

Jag kan även rapottera om att vi har ett nytt kärlekspar här bland seglarna och jag ska inte nämna några namn men det är mellan en norska och en elev i årskurs 3.Love is in the air med andra ord och det är väll tur det eftersom det börjar lacka mot JUL!

Nu tackar jag (Arvid) och Helene för oss och signar ut, slut.





Ovido - Quiz & Flashcards